Støtteforeningen

Papirindsamling i containeren ved ”Den tidligere købmand” - Støtteforeningen er hvert år med til at forsøde skolelivet for både børn og voksne på Grønbjerg Friskole. Støtten kommer til skolen i form af nye spændende undervisningsmaterialer, musikinstrumenter, møbler, plantekrukker og mange andre skønne ting.Fælles for disse skønne gaver er afhængigheden af de bidrag Støtteforeningen modtager.

Støtteforeningens aktiviteter er bland andet:

• Jern & metal indsamling i containeren hos Henriette og Jørgen Rasmussen

• Tombola ved årets julemarked

• Pølsesalg hos Landmand Claus Bak, når køerne slippes på græs i foråret

• Hente skolemad i Spjald

• Medlemskontingent

Vi ved, der er flere familiemedlemmer og venner bosiddende udenfor Grønbjerg, som bidrager til Støtteforeningen, men der er sikkert flere som kunne være interesseret i at bidrage – derfor opfordrer vi dig til at fortælle om Støtteforeningens aktiviteter.

Bidrag og medlemskontingent kan indbetales på konto nr. 7670-0002503576 – og alle er velkomne til at transportere papir og metal til respektive containere.

På forhånd tak for jeres hjælp!!!

Med venlig hilsen,
Grønbjerg Friskoles Støtteforening &